Fota?!

Vad ska man fota när man inte göra nåt? asså ska jag fota datorn, haha den vet ni ju redan hur den ser ut. Jag har trååååkigt när matti jobbar.
Jag ska kanske gå på ica om jag orkar men jag tror inte jag gör de nu, senare kanske.

Sitter nu och skickar sms till folk i gve och frågar om dom vet nå jobb, de är så jobbigt att inte ha pengar...och jag blir så stressad över kfg så jag har ont i magen, jag börjar nästan gråta, jag blir ledsen när alla måste ha planering 40 timmar i veckan annars får vi inge pengar. Plus att jag vill ju ha ett jobb nu men ändå inte, de är så jobbigt när jag vill vara uppe till JUL. Skit....

Älskar dej <3

Norrland <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0