Hemlis...

Jag ska här berätta en hemlis...asså de kanske inte är en riktig hemlis men de är ändå jobbigt att erkänna!
JAG SAKNAR GÄLLIVARE, asså jag saknar mina FÅ vänner, snön, vovven min, att man vet vem folk är...
asså ibland känner jag mej så ensam här, som nu när matti jobbar eftermiddag så sitter jag ensam hela dagarna framför datorn, asså jag känner ju folk här men inge som jag umgås med så där som jag umgås med Linnea när jag är uppe, asså jag saknar henne så jag börjar nästan gråta (skäms)...
Sen får jag ju inge jobb här, asså inte för att de är garanterat att jag får de där uppe heller men jag känner mej, jag har ett större "kontaktnät" så att säga.

Jag vill inte ens erkänna åt matti att jag saknar att bo i Gällivare för jag vet hur mycket han trivs här...
Men de blir väl bättre sen när man får ett jobb eller börjar studera, träffa lite mer folk.

Fast asså jag har ju skaffat lite kompisar här oxå, inte för de...men ändå, många av våra vänner är mattis vänner som inte skulle kunna umgås med bara mej, typ...

Satt och kollade på pixbox och hittade en tjej som går HR och hon hade lite bilder från skolan, fan jag saknar skolan...eller asså tryggheten som skolan ger, fan att man måste bli vuxen, allt va lättare när man va liten...

På freda är de saras begravning oxå, de känns konstigt, asså jag kände ju inte henne så där, man hälsade på henne och sånt men jag vet ju vem de är, hon har ju gått på kulle skolan och sånt och va linneas kompis. Sjuk värld vi lever i som sagt...

Nä nu ska jag sluta skriva...ska kolla lite mer tv och sen ska jag väl ta och hitta på nåt, nåt borde man ju kunna hitta på, om inte annat så får jag väl börja packa ;D hehe...

Älskar dej Mattias...

Norrland <3

Kommentarer
Postat av: linnea

haha inte behöver du skämmas:D saknar dig också! det är alltid så kul när ni är här :)

söt bild förresten, haha

2008-12-03 @ 01:13:44
URL: http://leobanan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0