Hjärtat mitt

Mitt hjärta värker efter dej min älskling!!

Har varit och åkt en vända med linneas, jonas och rickard, men de va inte så mycket folk ute men de va roligt att träffa dom, de är ju ett tag sen. Tänkte jag ska ta och julpynta lite till, lite tomtar och sånt ;D

sitter och kollar lite tv, men de är ju bara skit som vanligt...

ska försöka få lite pengar så jag kan fixa håret nästa vecka, sen måste jag ju köpa en julklapp åt min älskling, och så fyller han ju år 1 jan så man måste ju hitta på nåt till de me ;D
Imorgon ska dom ha öppet hus på gymnasiet så då kanske man far dit och hälsar på linnea, sen när pappa kommer hem skulle vi och hämta lister och sånt. Hmm, sen på eftermiddan ska jag till linda och käka blodpalt, om hon är bättre i ryggen.

Har som sagt fixat internet banken, och så kollade jag där idag och så står de att de är -200 till Nordea (?!), asså jag har ju sparbanken och de är draget den 7, hajjar inget...sen har de dragist 90 kr till SSP AB (?!), ingen aning om vad de är för företag, hajjar ingenting, måste jag byta bank nr eller nåt?!

Älskar dej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0