Intresset..

..är lågt just nu jag vet, men jag orkar inte fota, fan måste komma in i den fasen igen men de är väl de att man stressar. Jag låg hemma till typ 15, då ringde denise och sa att jag skulle komma dit och kolla på hennes lilla gris, hehe en fransk bulldog, ååååå så liten den va ;D


Sen åkte jag hem och åt typ två tugger av köttfärsen som jag värmde upp, de va inge gott alls, den har jag slagit in pakeT ;D
Nu kom jag just hem, har varit och handlat på coop, köpte en korv på statoil, köpte förköps till juldan på olaerys (?) och sen for jag till kyrkogården och kollade vart sara är begravd. De är så hemskt, hojj...

Nu sitter jag och kollat lite på nytt läge ;D

Snaaart kommer du min snygging!!!

Kärlek <3

ps. Min snygga gran ;D ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0