Jurassic Park 1 ;D

Jag ahr kollat en klassiker ;D hehe...den är fan bra fast man sett den tusen gånger, men jag har dom andra två som jag oxå ska kolla men jag orkar inte nu, ska skriva detta inlägg(som jag skriver ifrån sängen redan ;D) och sen ska jag ta och läsa tills jag somnar, har sovit till halv 11 ändå så jag är inte så trött. Men imorgon tänkte jag stiga upp kl 8, eller vakna iallafall ;D ska på kulle skolan kl 10 på lucia, sen är jag så sjukt sugen på att baka, så jag ska ta och kolla vad som behövs och baka muffins med rallan kanske ;D Hoppas de är mildare ute imorgon iallafall ;D
Nu när jag gick och la mej va de -14 bara så de är ju skönt, men jag fryser i sovrummet ändå ;D

Nästa vecka ska jag ta och omöblera i sovrummet, ställa sängen mitt i rummet så att säga, så man kan gå upp på varsin sida, nuåker bäddmadrassen på golver varrannan dag typ för sängen är mot väggen. Ja och så kommer ju Inko och Lilja om vi blir här över jul och då kan de ju vara mysgit om de är halv städat iallafall, för dom får sova här och jag och matti i pappas (och mammas) säng ;D

Nä nu orkar jag inte skriva mer ;D

God natt Gällivare ;D

Älskar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0