Mätt...

Gaaahhh vad jag är mätt, har käkar köttfärssås och spaghetti, matti fick oxå två stor matbackar ;D


Har bokat flygbiljett oxå, skönt men ändå läskigt ;D hehe


Min fina lilla boll dog ju oxå, faaaan


Sitter nu och zappar mellan kanalerna, men som vanligt så finns de inget alls att kolla på...
Funderar på att lägga mej i sängen och vila lite men då kommer jag somna och de kanske är lika att vänta tills matti kommer ;D

Jo juste, jag fick sy upp tyllet på min klänning, den va sååå lång att jag trampade på den fast jag hade högskor ;D Men nu är den perfekt!!!


Nä jag skriver varje mening två gånger typ för jag skriver fel hela tiden, hehe...så de kanske vore bra att lägga sig och ta en power nap ;D

Älskar dej Matti


Norrland <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0