Träning

Jag är så sugen på att fara på kupan och cykla och lyfta lite vikter, få se om pappa lämnar kortet hemma eller om jag får vänta till eftermiddagen, men de går ju lika bra men de är väl mer folk men va fan, man får väl samsas .D

Jag har fotat lite från planet, de va så fint...lite typ som solnedgång ;D Men jag orkar inte ta in dom på datorn nu, ska göra de imorgon..

Fan vad jag hatar att resa, asså min mage får typ massa gaser för man äter konsigt och på konstiga tider och sen är man stressad och sen kommer jag hit och pappa har ju inge vettigt för 5 öre i kylen...Få fara och handla lite gott imorgon ;D

Sitter nu och kollar Wallander och väntar på att matti ska höra av sig, han skulle gå och lägga sig snart för han ska upp 4, han jobbar förmiddag...

Ska på apoteket imorgon och hämta ut medicin åt pappa, och sen ska jag börja städa här hemma, typ julpynta, byta julgardiner, damsuga, skura golven, skuta toan ;D hehe ja m.m...sen skulle vi och köpa nå lister när pappa kommer från jobbet. Så vi får se om jag hinner med träningen..

Älskar dej

Mattias <3

Kommentarer
Postat av: linnea

jag har ju kort:) vi kan fara när som helst typ

2008-12-07 @ 22:52:25
URL: http://leobanan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0