Aj aj..

Jag har ont i axeln och skulderblade på vänster sida, jäkla bärbara...får tvinga matti att massera mej imorgon ;D
Vad ska man hitta på imorgon då? jag har inget inplanerat förutom att sitta och kolla lite adresser, men de tar ju inte hela dan. Jag vet att jag ska laga köttfässås och spaghetti ;D
Jag börjar känna mej trött, sjukt för jag har ju sovit på dagen oxå...men jag måste börja motionera så jag får mer energi ;D
Hoppas grannarna är lugna i natt, orkar inte ligga och kolla efter minsta rörelse och hoppa till varje gång de smällen i taket eller i port dörren. De är en stor nackdel med att bo på bottenvåningen...

Nä nu ska jag kolla lite tv sen väntar sängen, ååå länktar, hehe....

Du är så snygg min älskling

Kärlek <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0