Caroline Stenvall Hittad

Helt sjukt...hur kunde de hände i lilla Gällivare, att de är knark och skit i gve de visste man ju men att de ska bli så här, jag blir ledsen...
Men de är ju skönt att hennes kropp är hittad och att allt får ett slut, jag hoppas att svinet får riktigt långt fängelsestraff och hamnar på ett ställe där han kommer må dåligt resten av livet. Jag är överlycklig över att hans "självmordsförsök" inte lyckades, varför skulle han få slippa de helvete som väntaR?!

Idag skänker vi en tanke till Carolines familj och annhöriga och Toni Alldéns familj....

Hoppas Gällivare kan läka efter de här så det inte blir en stad där ingen törs gå ut ensam nå mer....

Älskar dej min Älskade Pojkvän, om du skulle försvinna så vet jag inte vad jag skulle göra, du är mitt allt!!!!

Kärlek <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0