Jahapp

Nu sitter jag äntligen vid datorn igen, hehe fast de va ganska skönt att bara slöa istället för att sitta framför dumburken ,D
Matti och några kompisar har öppnat en ny hemsida så dom har suttit och pysslat med de i typ 3 timmar...
Känner mej helt slut, sitter och nyser och sånt skit och ögonen är som grus, men jag ska sitta uppe en stund till sen ska jag lägga mej i sängen och läsa och hoppas på en lugn natt så jag får sova ordentligt, livet är som lite roligare då ;D
fan de kliar som fan på halsen oxå, känns som ett litet mygg bett (?) men ja, de går väl över om jag väl slutar klia ;D

Nä nu ska jag kolla vidare på internet sen är de sängen som väntar ;D

Älskar dej min datanöööörd <3

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0