Jävla förkylning

Fan jag är så jävla täpt i näsan hela tiden, tar nässpray och 30 min senare är jag täpt igen, de är stöööörande. Ska försöka klara mej till kvällen utan nå mer spray iallafall.
Ja de vart pasta soppa igen, en liten portion för vi hade ett paket bacon kvar och jag ville inte börja göra nåt annat när man är ensam, ska göra imorgon typ kåldolmar fast med kålet inne i köttfärsen, hoppas de blir gott ;D

Jag har sökt jobb på viking line, hoppas jag får de fast ändå är de lite läskigt....

Nu har jag fotat vardagsrummet ;D

Före


Efter


Så nu vet jag inte hur jag ska göra med skrivbordet och bokhyllan...ska fixa i helg när matti oxå är hemma eftersom de är massa sladdar till datorn.

Fick rosor av matti oxå ;D


Nä nu ska jag vila lite tänkte jag så jag orkar umgås lite med matti i natt ;D han har ju sovit till halv 11 i morse så, och imorgon är vi lediga ;D

Älskar dej matti

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0