Jävla näsa..

Jag är täppt i näsan hela tiden, hatar de eftersom jag har så ilningar i tänderna så är de jobbigt att andas med munnen. Jag får ju andnöd om näsan blir täpt när jag ska sova, kan vakna av att jag gaspar efter luft, sjukt.
Vi va på jysk idag, hittade 10 galgar för 30 kr, de är bra för som de ser ut nu så har jag typ 5 linnen som hänger på samma galge. Fan sen när jag blir miljonär så ska jag slänga alla gamla fula olika galgar och fixa helt nya snygga så de blir enhetligt och snyggt.
Vi ska käka tacos rester idag, mumsigt ;D
Matti gick till lelle sen skulle han gå till garaget och kolla vad de är som låter i marcan, och byta lite lampor och lite sånt. Jag måste gå och boka tvättstugan till alla sängkläder, skit ställe...de absolut bästa köpet vi nånsin gjorde va att köpa Tvättmaskinen, haha men en torktummlare hade oxå varit bra för jag får inte plats att hänga skiten i lägenheten ;D

Jag har snott mattis jeans, sköna som fan (fast jag inte får igen översta knappen) hehe, och snygga är dom oxå..har ju inte riktigt råd att köpa nya jeans så jag får klara mej ;D

Nä nu ska jag gå och hämta nässprayen så jag kan andas som vanligt, sen blir de väl att värma lite tacos ;D

Älskar dej min underbara pojkvän, fan vad vore jag utan dej? DU är min måne på den nattsvarta himlen!!!

Kärlek <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0