Morgon..

Jaha, mommo ringe och väckte oss, varför?! jo för att fråga om jag vet vart pappa är och jag bor 130 mil bort, nåja spela roll, kl va ju iallafall 10 så man dör ju inte.
De är massa snack om skog och stugor, men jag fattar ju fan inget, men man får kolla när kontrakten kommer...

Juste, skärmen till stor datorn har dött bara så där så nu måste matti använda tvn som skärm, hehe då är de en liten ruta i hörnet som man kan se tv på...måste fixas snarast eftersom jag är tv beroende ;D hehe

Igår ringde lilja oxå, dom hade skickat iväg vinterdäcken till sierran på bussgods, så dom kommer väl i början på nästa vecka, de är ju tur att vi har vinterdäck på mercan ifall de blir halt.

Nä nu ska vi käka frukost och sen ska jag kolla ett avsnitt av one tree hills medans matti håller på med datorn ;D

Kärlek <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0