Norrland i mitt <3

Fan jag länktar upp, saknar mina vänner och min älskade lilla knäpp vovve ;D

Jag har varit på en mini shopping tur ;D har handlat för 300, fick ett par skor, en rosa bandet tshirt och ett par leggins som ser ut som ett par jeans, och skorna va billigast...endast 49 kr ;D
Känndes skönt att få komma ut och göra nåt, inte bara sitta inne på varsin datorn..Vi for ju på den där rekyteringsmässan men de va inte så mycket att kolla på men de va roligt att gå och kolla där på stället, de fanns ju jätte mycket olika hallar och sånt ;D Men nu sitter matti som fast klistrad framför datorn igen...

Jag är nyduschad och fräsh, sååå skönt ;D
Ska fota mina nya kläder och visa men jag orkar inte börja göra de nu när de är så mörkt.

Jag hade velat vara till mammas grav innan de kommer allt för mycket snö, har ju inte sett den mer än på bild. Har köpt två gravljus iallafall, en till mammas och en till pojkarnas grav.
Ibland saknar jag mamma så mycket att de gör sjukt ont..

Den 19 ska annette ha ljus party igen, skoj ;D

Älskar dej Min datanöööörd, hehe...

Kärlek <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0