Otroligt sliten...

Asså jag fattar inte varför jag känner mej så sjukt sliten, fan jag är ju alldeles röd i ena ögat och allt. Vi har varit på stan men de va ganska lungt så vi sitter hemma nu och kollar lite internet och värmer oss, få se om man orkar fara ut sen igen. De är ju löning helg så man tycker ju att folk borde vara ute, men jag ska då vänta till nästa helg, vi är ju bjudna på fest iallafall ;D
Jag sitter bara och funderar på vad fan man ska ha på sig för kläder då, de är ju halloween men jag tror inte att de är en sån fest men jag vill ju ändå skojja till de lite, tänkte väl ha min djävulsvans och mina röda nät handskar, har ju röda horn oxå men de beror på om jag ska ha peruk eller fixa håret innan, man måste ju ha pengar till de och pappa kunde inte ge pengar för han har köpt golv till hallen.

Jag känner mej så där gosig idag men jag mår lite illa...undra vad de är, brukar inte må illa...
Jag Älskar dej matti, jag vet inte hur jag ska kunna förklara mina kännslor för dej, jag vet att jag inte är så bra att visa de, men jag älskar verkligen dej!!! 3/11 firar vi 1 år som förlovade, total lycka!!

Jag skulle kunna göra allt för att få träffa mamma igen, fan de är så svårt att leva...hur ska jag göra?!

Nä nu orkar jag inte skriva nå mer, ska sätta in några bilder från igår ;D


GRATTIS Fredde ;D

Hmm, nån som är fyll?!

Neon Bowling ;D

Granfors ;D

Radar paret, fniss...

Och så trötta lilla jag idag ,D

Älskar dej

Love <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0