Prov Jobba imorgon

Gaaa är as nervös...fan tänk så råkar jag göra nåt fel så maten inte går att äta?! va gör jag då? Jag måste försöka tänka att de är bara människor dom oxå...men de är läskigt när jag aldrig har jobbar längre än en månad tidigare...
Men dom är jätte trevliga där så de borde gå bra, så länge dom inte sätter mej att stå i kassan på en gång, *asg* då kommer jag ge bort måltider gratis och sånt, är ju lite klumpig när jag är nervös...
Asså de är svårt de där, jag vill ju ha ett jobb mer än nåt annat i världen men när man varit arbetslös i 2 år så är de som en trygghet att vara hemma, jag älskar att vara hemma (inte när matti jobbar eftermiddag men ändå) så vi får se hur de går imorgon...måste fixa ett par skor som är sköna att ha på hela dan...
Jag känner mej helt ledsen, som att jag ska börja gråta vilken sek som helst...törs knappt gå och lägga mej i sängen och kolla när matti spelar xbox för då slappnar jag av och börjar böla...
Hmm...svårt, jag saknar mamma, vill att hon ska ringa och skälla på mej haha eller peppa kanske de heter, att jag ska sluta svamla och gå dit och jobba på och sluta bara så barnslig...Jag måste försöka peppa mej själv, asså matti gör ju de men han är ändå så där typ att jaaa men om du har ont i magen så är de bara att vila så går de över, hade de varit mamma så hade hon typ sagt jaha, ta en alvedon och fortsätt med de du håller på me. Inte de att jag skulle stanna hemma för de men i andra situationer.

På freda kommer pappa och britt inger, ska bli roligt att få visa pappa hur vi bor. Synd bara att mamma aldrig hann få se hur mitt första egna hem ser ut eller se Eskilstuna som stad.
Saknar henne ibland så de gör ont men idag så saknar jag henner på ett annat sätt...

Nåja nu ska jag sluta ömka mej ;D haha...jag är inte alltid så här mesig men de är nytt för mej de här så...

Älskar dej Mattias, du är de bästa som hänt mej...

Love

Kommentarer
Postat av: linnea

det kommer nog att gå bra ;) även om du gör något fel i början så har dom nog överseende med det, sen blir det säkert jättekul när du har kommit in i det jobbet:) kram

2008-10-08 @ 13:07:07
URL: http://leobanan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0