Regn regn regn

Haha de är jätte mysigt när de regnar men de skulle ju komma snöööö idag juh!!! (drömma går ju)

Jag fick värsta energi fnattet nyss, vikte bort alla kläder, tog ut disk ut maskinen, rensade kylen, satte en ny maskin igång, såg att alla skåp luckor i köker inte va så där jätte rena så jag sprang runt med trasan men bara lite slö tork, ska ta med medel nästa gång. Ja och nu sitter jag här och funderar på vad fan man ska göra nu då, kl är ju bara 10 i 18, de känns som att den är typ 20 eftersom de är så mörkt. Ingen bil har jag, eller jo men de finns inge bensin i den och fattig som man är så får man glatt stanna hemma ;D Matti är ju på jobbet så...

Tänkte jag skulle micra lite popcorn senare..om de visas nåt vettigt på tv. Fan jag skulle ha köpt kesella och jäst så hade jag ju kunnat baka om inte annat, hehe...får kanske ta bilen (de är ju bara på ica fram och tillbaks)och åka en vända ändå, då kan man ju panta lite flaskor oxå ;D

Nåja jag ska andas ut lite först sen får vi se om jag orkar, de ösregnar ju som sagt ute..

Älskar dej min snygging

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0