"Skolan igen"

Jaha då sitter man på KFG igen, de är helt övärt idag eftersom jag har glömt alla saker hemma...men lotta gick och gömde sig i ett rum ;D hehe...
Måste gå och kolla om jag fått parkeringsböter på bilen, ställde den utanför bara för jag har inge pengar och matti orkade inte vakna och skjusa mej, han har vaknat nyss :D
Idag ska jag börja skriva på ett nytt säljbrev iallafall...

Fan vad jag hade tråkigt igår, låg på soffan under täcker hela kvällen ;D Måste hitta på nåt idag annars blir jag ju knäpp.
Vi fick lite pengar av pappa iallafall, skönt de...känner mej lite lugnare men han hade oxå ganska dåligt eftersom han varit och köpt golv till hallen och köket så de blir intressant att se hur långt han hunnit sen när vi åker upp i nov.

Jo fan, idag ska jag komma ihåg att fota vardagsrummet medans de är ljust ute så ni får se hur det blev, men som sagt så är jag ju inte helt klar än...matti måste hjälpa mej med datorn ;D

Nä nu ska jag leta upp Lotta eller iallafall gå ner och flytta bilen lite ;D

Älskar dej min knäppis

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0