Slut tjatat ;D

Hehe jag ska sluta tjata om min jävla förkylning ;D

På sönda skulle mamma ha fyllt 54 år, de är ingen ålder alltså!!! På freda den 10 är de ett år sen min kära mamma somnade in, jag vet inte hur jag har klarat mej utan henne...mitt hjärta värker, vill ju prata med mamma..känner mej ensam!

Jag vill ha ett vitt draperi från ikea men för att fara dit så måste vi tanka bilen så då kostar de mer än dom där 39 kr som draperiet kostar. Ggrrr, dom borde göra ett ikea här i Eskilstuna istället ;D
Kl 13 ska jag till kfg och lämna mitt cv och säljbrev så att lotta kan skicka dom till sin kompis ;D

Har tagit en härlig dusch nyss, med herbal shampot...åååå de luktar så gott, tänkter på när jag va liten och va på ute badet med min kusin anna i kiruna, hon hade sånt shampo då, *asg*, ja man kan komma ihåg sånna saker ;D

Nä nu ska jag styla mej lite och sånt..

Älskar dej min snygging

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0