Trött

Sitter och kollar nåt som heter London ink ;D haha de finns ju allt möjligt sånt...
Har varit och kollar på lite bilar när dom leker, hehe de ser lite roligt ut när de kommer en epa och försöker vara med i gänget ;D
Sitter nu och funderar på om jag ska lägga mej och sätta telefonen på högt så när pappa ringer så vaknar jag eller om jag ska vänta, skickade ett sms nyss om hur de går så få se vart dom är. Dom va typ i gävle sist när vi pratade med han vid 20 tiden.

Ja jo, jobbet där, de vart ju bara skit av de hela...
Men jag tänkter possetivt och söker nya bättre jobb ;D

Har fotat lite

Lilla jag ;D

Härligsol!

Sliten Isabelle...

Har inte fotat så mycket, ska fota lite mer imorgon, de är roligare att läsa en blogg med bildeR ;D

Nåja, jag kan inte förklara vad matti betyder för mej..Älskar dej

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0