Trött men glad ;D

Sitter nu i sängen och kollar lite internet innan jag lägger mej för att läsa aftonbladet. Matti han är på jobbet och sliter...
Pappa och britt-inger ligger och sover och lilla mira springer omkring ;D Jag fick en liten slant av pappa oxå så vi ska klara oss till freda, skönt som fan..*pusta ut*!!!
Imorgon ska B-I ringa vetrinären för mira har fått ett myggbett eller nåt i örat så hon har klöst och klöst så mycket att hon är alldeles röd, så hoppas hon får komma så hon blir bättre ;D Sen ska dom göra lite mackor och sånt grejs till resan, pappa frågade jag om jag vet av nån skinnbutik, eller typ mcklädes butik i etuna men jag är lite osäker på den fronten. Så de blir kanske att ta en vända på stan ;D
Annette och Krister va oxå och hälsade på, roligt men de vart mycket folk helt plötsligt ;D den 19 ska vi på party, hehe..

Nä nu ska jag ge mej, ska läsa lite skit om mordet i gve och sen ska jag ringa matti och säga god natt

Älskar dej Min drömman

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0