Tvätt ;D

Jaha, vaknade 9 och låg i sängen och läste till 10 i 10 ;D då tog jag kläderna och tvättmedel och sånt och begav mej ner till tvättstugan som va tom för ovanlighetens skull, annars brukar man ju alltid få bråka med nån ;D Ja men tur att jag bara tog sängkläderna för den 3dje maskinen va "under reparation" så när jag kom upp (efter att jag låst om mej i tvättstugan) så satte jag en maskin svarta kläder i maskinen här inne ;D Sen är de vita så har vi alla kläder rena inför helgen ;D

Jag vet inte riktigt vad jag ska ha på mej på lörda, asså han ska ju ha fest men ingen halloween fest så då känns de ju dumt om man kommer ensam utklädd till nåt, men jag vill ju ändå va lite skojjig typ. Jag funderar på skolflickelocken eller så, typ skjorta, svart kofta, silps, randig kort kjol, stayups eller stupbyxor...och flätor i håret och svart sminkad ;D Vi får ju se på lördag...

Jag är galen på grannarna, fan de har varit så lungt här typ förra hösten innan alla flyttade in hit i tappuppgången men nu fan, varje jävla natt så är de nåt...i natt är de nån som spelat musik svin högt, förra natten så va de nån som stod just utanför och försökte starta en vespa i typ 3 timmar...fan jag vill ju bara sova ;D Och nästa vecka jobbar matti natt, få se hur de ska gå då... Ja men så nu sitter jag och lyssnar på mtv på ganska högt för att jag orkar inte lyssna när grannen brevi spelar orgel musik eller vad fan de nu är.

Vi va på Willys och stor handlade igår, typ makaroner i en säck, diskmedel istor pack, och köttfärs och sånt.

Fan jag vill ha pengar, ett jobb hade suttit fint men de känns ändå som att jag vill ha paus från allt som har med jobbsökande att göra men de är bara att fortsätta, hade varit så skönt att åka upp och bara vara...

Nä nu ska jag sluta skriva, haha...

Jag älskar dej

Kärlek <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0