ARG

Guuud vad jag blir arg när man kollar efterlyst och insider, att de finns så sjuka människor som kan göra andra illa helt utan fakta så att säga. Jag blev ledsen när jag läste om skjutningen i findland, asså vad får en människa att gå in i en skola där han känner dom flesta och skjuta ihjäl dom och sen tända eld på dom...vad hade dom gjort han?!
Livet är fan orättvist....

Nä nu ska jag ta och stänga av datorn och ta de lungt innan de blir sängen, ska ju upp 8 imorgon igen, bläää...hatar den där mellan tiden, fan de är ju så man sover som bäst ;D Men men..imorgon blir de väl ganska lungt, jag har ju gjort klart mitt CV och Sälj brev så jag ska sitta och skriva kuvert imorgon, jeeee 40 st ;D

Natti natti

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0