Avklarat möte

Jaha nu har jag haft de där mötet, nu vet jag lite mer vad jag ska söka efter, måste ta en funderare på om jag vill studera eller jobba. Är fan sugen på både så jag vet inte.
Ligger nu i soffan och slö kollar tv, väntar på att matti ska vakna som vanligt ;D
Idag blir de lasange och de med basta, får inte vara så slö, men till lunch blir de resten av pasta soppan ;D
Livet är en gåta, varför ska de vara så svårt för vissa och för vissa så verkar allt bara flyta på så lätt...

fan jag funderar på om jag ska skaffa tandställning, mina tänder är så sjukt snea, blir arg när jag tänker på då när man gick och kollade om man skulle få de så sa dom att jag inte behövde de att tänderna kommer bli raka när jag blir äldre, men dom ser lika förjävliga ut idag. Undra vad de kosta, kanske måste skaffa ett jobb först innan man börjar tänka på de.

Jag vill börja träna oxå, jag känner mej redo att ändra mitt liv, vill börja må bra nu...är less på att sitta hemma och må dåligt...

Älskar dej matti

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0