Bil Byte ;D

Jaha, idag har vi bytt bort golfen mot en bmw...de är lite små fix på den men de kan bli en riktigt rolig busbil ;D Bara de att själva bytet tog typ 4 timmar eftersom killen bodde 2 mil ut i skogen och sen när vi kom dit så fanns de inte bensin i bmwn så vi fick åka till strängnäs och tanka en dunk sen skrevs de på papper. Käkade just hamburgare och pommes med ost dipp från MAX ;D mums...
Nu är de Family Guy på tv, ett avsnitt som jag inte har sett...

Så här såg jag ut idag ;D


jag satt i mercan medans matti och killen va och provade golfen, satt och lekte med kameran då ;D

Min fina lilla merca har gått lite ;D


Alla våra skivor i mercan, de är några bara ...

Fasiken vad jag är trött, och så måste jag fixa en matlista fram till på tosdag så vi har mat hemma. Vi har bara 500 sammanlagt så de gäller att tänkta smart.
Förslag?

Love

Kommentarer
Postat av: ZArb

Aa det är hon verkligen! Tack detsamma! :D

2008-09-20 @ 18:52:21
URL: http://zarb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0