Bilder

Pasta Soppa ;D


Matti leker med sin kamera..


Cola och choklad


Min snygga bakgrund på datorn


Rosor som jag fick av matti igår (L)


Trött efter cykel färden


Fina bilder va?

Matti gick över till lelle för en kaffe, jag orkade inte följa med för att jag är så trött och mätt. Jag hinner aldrig vara med matti, de är så trist. På fredag så ska jag bara vara på eftermiddagen på KFG så då får jag sovmorgon, och sen så får jag sova med matti ;D Häääärligt

Fan jag sitter fortfarande och funderar på hur jag ska göra imorgon, känns inte så lockande att cykla när dom lovar regn hela tiden. Ont i röven har jag oxå...Fniss

Älskar dej matti, tack för att du är min starka punkt i livet!!

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0