Blåsigt värre...

Fyy vilket piss väder de är ute, de är verkligen höst alltså..
Nu är jag ensam hemma, matti åkte till göteborg, han ska hälsa på Johan och jag orkade inte förlja med för han kommer ju hem imorgon så de kändes lite onödigt...
igår va en piss dag, jag och matti bråkade till 2 på natten men de va som lite urladdning så nu känns det bättre...fast jag har dåligt samvete för tomas och cissi eftersom vi skulle på bio men de vart ju inget...

Fan va de är härligt att kolla ut och se alla färger, älskar alla löv som ligger och blåser omkring på backen, ville fota men jag glömde kameran så ja, man får väl ta de nästa gång jag går ut ;D
Ikväll är de crusing i stan, få se om man orkar fara och kolla...ska kolla lite filmer senare iallafall...


Haha låg och höll på med datorn igår i sängen ;D


Och igår och idag va jag på Mique och köpte lite presenter och en frukost bricka med rösa rosor i och en glasljusgrej med en ros på ;D


Nä nu ska jag leta lite filmer och vila lite, är helt slut i kroppen...

Älskar dej matti

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0