Cykling igen ;D

Haha fy fan vad jag har varit duktig, men ont i röven gjorde de i morse, kände nästan hur tårarna började trycka men de gick som över ;D Men de gick bättre idag, 10 min så va jag i stan, rullade mycket bättre när de va mer luft i däcken, men när jag skulle hem så är de en låååång uppförs backe under e20 och där tog de slut så jag fick gå nästan hela vägen hem. Men jag klarade de iallafall ;D men ja är grymt sugen på att ta bilen imorgon men jag vet inte vart jag ska parkera då...
När jag kom hem så tog jag en kall dusch sen la jag mej under täcket i sängen i vardagsrummet (som står kvar efter att freppe varit här över helgen) och jag somnade så gott sen kom matti och väckte mej (ggrrr) ;D
Sen har vi tagit de lungt ett tag sen for vi och handlade lite för veckan, idag blir de pasta soppa igen..den är så jävla gott att man kan käka den flera dar på raken nästan ;D
Nu puttrar de och jag passar på att skriva lite medans pastan ska bli mjuk.

Imorgon blir de lång dag, börjar 9 och slutar 15, med en timmes lunch där imellan...tur att dom har kök där.
Har haft roligt där idag, har lärt känna några iallafall...

Nä nu ska jag gå och ta hand om maten lite ;D

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0