Cykling

Haha jaaa jag va tvungen att cykla, men jag försökte få skjus men han hade inte tid, hehe..så de va bara att hoppa på cykeln, men när jag kommit 2 min hemifrån så håller jag på att döööö, *ASG* men de va så dåligt med luft så jag fick fan tampa som en galning, även i nedförs backen ;D hehe
Ska fixa luften så blir de cykel imorgon, men de kommer göra ont i röven som fan, min sadel är lång och smal så de gör ont som fan men ja, de är värst när man ska sätta sig på den andra dan ;D hehe

Nu ska jag kolla lite tv sen ska vi och handla lite med matti, veckor handla i efterskott ;D hehe
Jag älskar dej matti fast du sover hela dagarna...

Love

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hej!



Nu har jag hittat hit=).



Kram

2008-09-09 @ 23:21:06
URL: http://www.amandasdagarblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0