Det var MAX käk igen ;D

Hehe jag orkade inte börja göra korvsoppa, vi käkade ju soppa igår så ja vi skrapade ihop lite penkis och hämrtade hem en sallad och en hamburgermål ;D De va gott som attan med fijata(eller hur fan man nu stava de) sallad som är som taco sallad, men de va väldigt snålt med köttfärs...Och matti fick ingen ostsås till pommesen fast jag betalade för den, fan de är alltid så när jag beställer..när matti beställer så går allt skit bra ;D

Jag har bytt till höst gardiner idag, hehe de blev helt mörkt i vardasgrummet när man har haft vita innan och nu är de mörkrosa ;D Men de känna som att de passar lite bättre, måste köpa lite tyger så jag kan sy lite snygga vinerkuddfodral ;D

Jag saknar min vovve, hon är ensam hela tiden nästa...hon är så söt min lilla knäppis, jag låg och drömde om henne igår ;D Söta lilla pimu...

Jag funderar på att omöblera i vardagsrummet, lite så där vinter städning och lite ändring...men jag vet inte riktigt hur man ska göra för att alla kablar och allt ska få plats, och kan man ha soffan bara mitt i rummet?
Så här ser de ut nu...


Men ja vi får se hur de blir med de, ska fundera ett tag till sen till helgen får man väl se om man har nån ork.

Älskar dej matti

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0