Färgningen

Haha ja den ja, fniss, när vi hade haft i toningen i 30 min så skulle vi skölja ut de, och allt åkte ur, asså allt...när vi började torka håret så såg de precis ut som innan *Asg* helt fult, asså de vart lite mörkare i skiftningarna.

Fan jag kom från toa nyss och jag sparkade i de jävla bil batteriet som ligger i hallen, för 10 gången men den här gången tror jag fan att jag bröt nåt, ont gjorde de.
Jo och om min näsa, de är en finn jävel som har lagt sig precis i mellan grejen, svider som fan när jag råkar peta där, man fattar inte hur ofta man rör vid sin näsa men de är ganska ofta ;D haha...

Jag sitter och kollar sex and the city och samantha har fått reda att hon har cancer, sjukt jobbigt.
Jag älskar dej matti

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0