Freda kväll

Är helt trött...


Mina fina naglar (ser ut som en 5-årings verk) ;D


Kvälls mat ;D Lite pommes med mjukost och cola...mumsigt


Matti lagar mat ;D (Foto bevis!!!)


Våra bilar ;D

Jaha de va väl min dag i bilder typ ;D hehe...

Satt nyss och höll på med mitt CV men jag är så trött så jag kan inte tänka klart...haha får fortsätta imorgon, och på måndag måste jag ringa typ två serverings ställen och fråga hur deras drömanställd ser ut och sånt så jag ska veta vad jag ska skriva på mitt cv, typ. De är ganska smart, att man inte har tänkt på de tidigare...nåja de gäller ju bara att jag ska tordas, annars får Lotta ringa åt mej...
Mattis kompis frågade om vi skulle med och åka jänkare på stan senare, få se om man orkar, fan kl är ju bara 22 och jag är helt trött men för mattis skull så får man väl pressa sig lite ;D
Jo jag jag är inte gravid iallafall (inte för att jag trodde de men ändå), *asg* de är den helgen på månaden...blääää HATAR mens, fast de är ju skönt när den kommer för då vet jag ju som sagt att man inte är gravid eller så.

Måste ringa pappa imorgon, jag hittar inte mitt recept på p-pillren, jag vet att jag har ett halv år kvar men jag hittar inte de. Är lite rädd på att pappa kanske har råka slänga bort, men som sagt jag ska ringa och fråga om den är där.

Jag länktar upp så mycket att jag nästan blir tårögd när jag tänker på de, jag vill träffa mina kompisar och pappa...

Imorgon har jag sovmorgon (jiihhhoo), de ska bli så skönt...

Jag älskar dej min knäppa sambo

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0