God Morgon

Vaknade hyfsad tid idag faktist ;D
Annars brukar jag vakna tidigt med somna om, men jag ska ju på möte imorgon kl 10 så då måste ja ju upp ännu tidigare. Hoppas allt går bra, vet inte riktigt vad jag ska göra där....
Sitter nu och kollar på super nanny, de är ganska "roligt" att se hur kaosigt de är i vissa familjer. De här va en familj med skilda föräldrar, pappan va som en soldat, han typ sa åt dom om dom pratade med mat i munnen och ja, dom va typ rädd för han och hemma hos mamman så fick dom göra vad dom ville och yngsta fick raseriutbrott och började slå mamma tills den äldra fick komma och hjälpa. Sjukt...

Fan vad jag är trött...

Men inatt har jag inte drömt om mamma, men jag har drömt om malin, haha...vi hade nå lotteri för att lura folk på pengar för vi skulle rymma från landet med våra pengar men sen kom vi på att de är trevligt att bo i kullen så då kom vi fram till att vi skulle skaffa fram tre vinster, så de slutade lyckligt ;D haha sjuk dröm men men...

Nä nu ska jag gå och göra frukost, sen kanske ta en snabb duch ;D

God morgon //IsabellE

Jag med nya glajjer och min nya sexiga röda kamera ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0