Gossip Girl s.2

Jaaaag vart så super glad när jag såg att dom har börjat ge ut nya säsongen på gossip girl. Snart kommer greys anatomy igång oxå ;D blir så gla...
Och avsnittet va så bra alltså ;D
Fan min andra över visdomstand är på väg ut, så de känns lite ömt...hoppas jag inte får ont som vissa får, när den första kom ut så märkte jag knapt de, ena dan va de inget där och sen va de en tand där helt plötslgt, men kan de kanske beror på att man har ont i huvet?

Jag är helt slut idag, känner bara när man ska göra nåt att jag håller på och somna ;D haha
imorgon blir de lika dant, ska ju på möte 10.15 men nästa vecka ska jag ju vara från tis till torsdag på KFG från 9.00 - 12.00 så då lär jag vara slut, måste kanske börja cykla för man har ju fan inte råd att parkera 9 timmar i veckan, hatar att man måste betala för att parkera, och åka buss kostar ju 20 kr varje gång så de blir 120 kr i veckan, och har man inge pengar så är 360 kr på 3 veckor ganska mycket. Trist oxå att matti jobbat natt så jag kan inte få skjus av han heller....

Jobbigt att vara fattig, men de vänder väl snart...

Matti ville ha korv wok idag så de blir korv för tredje dan på raken, men de får väl gå, själv är jag sjukt sugen på pasta soppa men vi får väl käka de på torsdag ;D

Nu ska jag gå och jäklas lite mer med matti medans han spelar xbox, haha....

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0