Gossip Girl

Fan va den är bra alltså ;D
När jag kollar på den så drömmer jag mej bort att jag hade ett sånt liv där jag har nått att göra varje dag och kan peka så får jag de jag vill. Min absoluta dröm vore kanske gå på nå Collage (tror de stavas så) nånstans i USA och leva livet men jag är ju 21 så ja, den drömmen kanske inte kommer hända för mej men att jag ska fara till NY nångång i mitt liv är ett måste.
Jag håller på att bli knäpp på att sitta hemma hela dagarna, asså hur ska jag kunna lära känna folk om jag går på stan bara?! Jag vet inte vad jag ska göra, sen är jag ju som jag är så de tar ett tag innan jag lär känna nån, på tre veckor har jag lärt känna en tjej på Kfg, EN ;D hehe ja de är jag de...
Jag vill ju vara den coola tjejen som har massa kompisar som man kan ha tjej kvällar med och sånt roligt, typ fara på stan och shoppa, för matti är inte såååå bra att fråga om råd, han säger bara att allt passa på dej och att jag ska köpa de. Fan vissa dagar saknar jag norrland så jag blir knäpp, inte de att jag har så jävla jätte mycket kompisar där men om jag far på fest där så kan jag ju snacka med folk för man vet vilka dom är iallafall. Jag är ju lite blyg.

Ja de blev ett halv långt inlägg för jag har tråkigt och så är de här tangentbordet så jävla härligt att skriva på. (bärbara är av)
De är svin skummt att sitta här, jag är så van att sitta i soffan...jag har ju lite problem att sitta längre i en stolk för jag sitter ihop knycklad typ så jag får ont i mellan gärdet där gallblåsan är bort. Så ja, jag kan inte sitta så länge utan de blir en stund sen lägger jag mej raklång i soffan och händer där ett tag.

Det finns inget vettigt att titta på på tv, allt är bara repriser eller så är de bara skit, funderar på om jag ska börja sticka eller nåt, haha...har så jävla tråkigt, som sagt så törs jag inte gå ut heller när de där mörkt. Fan när de plingar på dörren törs jag inte öppna heller om jag inte vet vem de är, tur att man har titthål ;D

Nä nu ska jag gå och hänga upp kläder och hitta på nåt annat att göra, kan ju inte sitta här och skriva hela natten ;D

Älskar dej Matti, du betyder mest för mej

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0