Kärlek...

Jag vet inte hur jag ska kunna förklara mina känslor för matti, han betyder allt för mej.
Du är min måne på den natt svart himlen, utan dig vore allt mörkt!

Pratade med moster idag, hon hade varit på seans och hon hade fått "prata" med mamma, hon hälsade att jag skulle börja läsa och sen jobba med folk för de gör mej glad och att pappa måste hitta lyckan i livet igen. Jag blir så ledsen men ändå så glad för jag va ju på mötet i morse och då sa hon åt mej att jag måste bestämma mej om jag vill plugga eller inte, känner mej 95% säkrare...Det känns så skönt ändå att jag vet att hon mår bra och är med sina älskade söner som hon saknade så, hon hade oxå sagt att de va skönt att få säga god natt till oss alla, en sista hälsning som...
Fan blir aldeles tår ögd bara jag tänker på de...älskar dej mamma!!!

Nä nu ska jag tänka glada tankar igen ;D

Min matti är på jobbet igen, ggrrr vill ju sova med han, de är så trist att alltid lägga sig ensam som sagt..

Äkta Kärlek (L)

3/11 är de 1 år redan, gud vad de går fort...

Nä nu ska jag kolla tv, om jag orkar skriver jag en sista blogg innan jag går och lägger mej...

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0