Lång jävla dag...

Hoff fy fan vad jag va slut när jag kom hem, jag gick på toa sen tog jag av mej kläderna och la mej, sov i lite mer än en timme och de va skönt de, känner att jag inte är lika arg heller. haha, jag va som ett åskmåln när jag kom hem, stackars matti...jag är han evigt tacksam att han står ut med mej
Idag är de 1 år sen Gunnar gick bort, trist men men livet går vidare....

Tobbes Anna ringde nyss och frågade om jag kunder fara på tunapark cubus och köpa en kjol som hon har satt undan åt mej (haha i mitt namn så de blir lättare) så jag ska skicka mitt kontonr så ska jag fara imorgon och sen skickar hon sin adress så då far jag på kiosken och skickar iväg den ;D Den fanns inte kvar i hennes storlek i örebro...hehe

Nä men nu ska jag börja laga mat innan jag avlider ;D

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0