Mätt

Bläää vad jag är mätt...vi käkade mannagryns gröt och en macka och jag känner mej spräng mätt ;D
Nu sitter vi och kollar på family guy och slöar lite innan vi börjar städa, har satt i en maskin tvätt och disk.
Imorgon jobbar matti förmiddag, då måste jag ta och ringa runt och fråga om företag...trist. Men men jag måste ju göra de. Fick reda på igår att Tomas oxå ska gå på Kfg men han hamnar ju inte i samma grupp eftersom han är äldre än 25 men de kanske ändå är lite roligt att känna igen någon. Haha...De är bara ingrid som jag har lärt känna...

Jag tänkte jag skulle fixa lite i köket, vi har två hyllor med kryddor som vi inte ens använder så jag tänkte slänga de och fixa lite andra grejer dit sen. Jag ska fota en före och efter bild ;D

Nä nu ska jag kolla lite på tv och ta de lungt så får jag börja sen

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0