Möte..

jaha då har jag börjat skolan igen, haha ;D Nä men de känndes som de men ja de va roligt att göra nåt för en gångs skull. Ska imorgon på en individuellt möte med "läraren" där så hon får lära känna oss bättre så dom kan fixa bra jobb åt oss ;D
De hela går väl ut på att vi ska lära känna oss själv och veta vad vi vill göra så vi vet vad vi kan söka jobb efter de.

Nu sitter jag och kollar våra bästa år och väntar på att matti ska vakna så vi får käka lunch...

Jag fick massa papper som man ska fylla i, två papper (häften) som vi ska ha i fyllda och klara till personliga mötet imorgon, sen är de ett jätte stort häfte som vi ska jobba på till v 38, då ska vi ha skickat iväg minst 40 brev om jobb. Vi får hålla tummarna ;D Och jo jag fick inge parkeringsböter!!!

Nä nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva nå mer så jag får väl uppdatera senare ;D

Älskar dej matti

Love


Lelles bushundar ;D Vi behöver inte ta bort ogräset iallafall, dom har fixat de åt oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0