Nagellack

Varit på cubus och köpt kjolen åt anna och där hade dom två nagellack för 39 kr, så jag köpte ett blåfling- och silvernagellack. Så jag har suttit och målat blåa nagellacket tre lager och ett genomskinligt lack, de vart ganska bra...
Har käkat ärtsoppa och mattis plättar med grädde, mmm vad de va gott.
Imorgon blir de nåt med köttfärs, får se om de blir mammas köttfärssås, eller om man ska grilla så kanske man kan göra nått grillbart av de ;D

Är trött, vill lägga mej under täcket en stund men nån av grannarna spelar musi, och inte bara massa olika utan en och samma flera gånger om, blir ju knäpp på de...och så är de nån celine låt, undra om gubben ovanför oss är ledsen, hehe om de är han alltså ;D

Matti han bara fotar hela tiden, helt sjukt jobbigt, man blir ju blind på kuppen ;D


Min snygging ;D

nä nu ska jag lägga mej och läsa lite så huvudvärken försvinner...

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0