Näsont :(

Fan vad jag har ont i näsan, känns som att jag har fått en smocka men jag håller säkert på att få en finne, jaaa i näsan...
Jaha, vad har man gjort idag då, hmm vikt kläder, väckt matti ; ), Varit på stan och tagit en fika, köpt en pärm (pappers hållare typ i plast) på gallerix som de står KAXIG på, tyckte jag passa mej ;D hehe
Sen har vi lagat mat, korv wok, och de va gott som tusan, men matti tyckte de va lite för mycket sweet chili sås men jag tyckte de va perfekt.

Sen har matti varit så duktig så ;D han har damsugit upp allt dam på vårat tvbord (svart glas bord), så nu ser de så fint och städat ut ;D
Matti håller på och bråkar med stora datorn, driv rutinerna är helt keck så han ska installera windows igen, jobbigt.
Jag ska färga, eller tona rättare sagt, hans hår idag, svart ;D Så han får lite färg, de är lite trist som han har nu...

De kommer för och efter bilder ;D Fniss..

Nä nu ska jag kolla färdigt glamour och sen börja färga ;D

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0