Natt jobb

Natt jobb är så jävla trist, asså för mig när matti jobbar. Jag hatar att vara ensam, hade varit så mycket bättre för mej om han hade jobbat förmiddag, men visst de är ju jobbigt för matti för då måste han ju vakna typ halv 5 eller nåt.
Jag har tänkt på mamma så mycket på sista tiden, fan att allt skulle bli så här. Det är ju nu, nu när jag blivit vuxen som vi kan börja umgås som kompisar iställer för dom mor och dotter, eller ja kompisar har vi alltid varit men jag hade kunnat göra vad som helst för att mamma skulle få se mitt första egna hem...
Jag hade kunnat hugga av mitt ena ben för att få höra hennes röst ; (
Jobbigt att tänka på sånt, allt bara maler i huvet på mej...

Jag älskar matti för att han är en klippa för mej, utan han hade jag nog inte suttit här idag.

Nä nu ska jag kolla lite tv sen ska jag gå och lägga mej, ska ju på de där jäkla mötet kl 10 imorgon, måste åka lite tidigare eftersom jag inte hittar och så måste jag ju fixa en parkering nånstan, håll tummarna för mej (för att jag inte ska få parkeringsböter alltså ;D).

God natt

Love

Kommentarer
Postat av: Petra

förstår att du saknar din mamma!! Mamma är alltid mamma och ens trygghet..med min pappa är det inte samma sak han hör aldrig av sej lite trist :( ..Hoppas du nu får en bra jul i kullen..Kram på dej!!

//Petra

2008-11-27 @ 09:51:09
URL: http://petrano1.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0