Nu kom matti hem ;D

Jag har suttit och väntat och väntat på min älskling, nu kom han och han va hungrig så vi värmde lite plättor ;D
Nu sitter vi och kollar på family guy, hehe den är ju sjuk.
Jag va på kfg i morse, fick skrvia klart vårat säljbrev..haha lotta fick gå igenom den 10 gånger innan hon vart nöjd så nu har jag skrivit ut 40 st säljbrev och 40 st CV och cv är på två sidor så ja, jag har en jädra bunt i pappersgrejen.
Jag har pratat med tvillingarna Elimää/Andersson idag, de va roligt att höra vad som händer i deras liv.

Nu ska jag kolla klart på tvn sen ska vi hitta på nåt har jag bestämmt, men matti ska väl fixa med bmwn så klart..

Älskar er alla mina vänner och familj som finns där för mej.

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0