Pizza och simpson

Haha fy fan vad jag är mätt..har käkat pizza från ameican pizza och de va gott som fan, men nu stinker man vitlök. Igår hämtade jag freppe från tåget och så käkade vi tacos, de va gott ;D Sen drack freppe och matti och jag körde som vanligt ;D
Ikväll vet jag inte vad vi ska hitta på, kanske kolla nån film eller nåt, freppe är sugen på att dricka och fara på krogen men vi ska ju åka till arlanda på morgonen.
Här regnar se som tusan, trist...
och ont i huvet har jag oxå, vill bara lägga mej och vila men jag har fan sovit halva dan redan.

Imorgon kommer kanske min kusin och sover över oxå, han ska åka bil från pajala till, hmm fan du har jag glömt bort va de hette men de va 130 mil eller nåt. Vi får ju se, han skulle höra av sig...
Och så börjar matti jobba kl 20 immorgon, trist som fan...de är jobbigt när han måste jobba natt hela tiden...en vecka förmiddag vart 3dje vecka eller nåt hade varit mycket skönare.

Fan jag vill fara på semester..

Älskar dej matti


Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0