Red Bull och Ostbågar

Blää vad jag känner mej äcklig, har suttit och tryck i mej ostbågar med egen gjord dipp och druckit både cola och redbull, inte ensam utan med matti men ändå, bläää
Jag sitter och drömmer om att börja träna, är så jävla sugen men jag törs inte komma iväg till nå sånt ställe och höra med dom vad de kostar att köpa kort. De tyckte jag va så skönt i gällivare för då fick man gå gratis på kupan om man har nån i familjen som jobbar åt LKAB ;D
Jag känner mej så plufsig, asså man ser hur folk kollar på en på stan, helst när jag sitter ner, asså man kan ju fantisera att folk kollar på mej för att jag är snygg eller så men jag vet nog...Jag menar, jag vet ju hur jag ser ut i spegeln....
Men jag hade inte velat börja träna bara för att få se snyggare utan för att jag ska må bra, jag känner att jag inte mår bra, asså jag orkar inte göra nåt och är alltid trött. När vi hade shio här så va de så skönt att bli tvingad att gå ut minst tre gånger om dan, jag kände mej lite piggare, men jag ska börja cykla till stan. Hmm man kanske ska ta och cykla på morgonen imorgon, om man orkar, fast de är väl de som är meningen ;D
Ska fan plocka fram löpar skorna och regn jackan färigt så jag inte kan tacka nej till de.

Nä men nu ska jag kolla klart filmen och snart börjar sex and the city, har blivit lite beroende ;D

Saknar dej matti, fan sluta jobba natt

Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0