Såååå jäkla trött

Jag ger upp snart, asså jag är så trött så jag känner att jag fastna med ögonen överallt. Jag länktar till sängen men jag vill ju sen vem som vinner HK åtminstånne, vill ju se SATC oxå men jag vet inte om jag orkar idag..
Asså ändå har jag sovit en timme efter KFG och ändå är jag så här trött, fattar inte de alltså.
Fan va besviken jag vart i morse, jag har varit helt inställd på att de va sista morgonen den här veckan som jag måste stiga upp tidigt men då kollade jag på schemat och så ser jag att vi har sälj brev workshop kl 9...gaaaaa men vi slutar iallafall kl 12, säker innan de oxå. Jag ska ta bilen, vad sköööönt...

Nästa vecka börjar matti jobba eftermiddag, faaan de är nästan värre än natt, men jag får ju sova med han iallafall men då kommer jag knappt se han tis-tors eftersom jag ska vara på KFG hela dagarna, men han får skjusa mej och så får vi käka lunch ihop ;D

Jag länktar upp, nu när de börjar bli höst...jag vet inte men jag älskar hösten där uppe, typ första snön och sånt, men vi tänkte väl åka upp till nov för pappa ska ju ner till oss i okt. Men men vi får ju se, jag kanske får jobb oxå, vem vet...

Nä nu ska jag kolla HK och försöka ta de lungt så huvudvärken försvinner...

Älskar dej Matti av hela mitt hjärta!!

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0