Sängen

Hmm idag har jag varit på KFG, kom dit typ 5 i 9 och tänkte fan nu kommer jag precis (jag gillar att vara minst 5 min innan vi börjar) nåja, vi satt och väntade i hallen och kl blev, 5 över, 10 över, 15 över och då kommer lotta och säger att vi ska sätta oss i stora salen och börja med våra kartor...så där satt vi till kvart i 10, fan vad jag kännde mej arg, asså fan vi hade ju kunnat börja 10 istället, och så kommer dom bara och säger ja, nu börjar vi...inge förlåt för att vi är sen eller nåt, haha men men de gick ju bra iallafall. Nu ska jag igentligen söka mer företag att söka jobb till och skriva mitt cv men jag måste vila ett tag, så därför ligger jag i sängen, därav rubriken ;D
Jag skulle igentligen äta pytt i panna idag men jag känner mej inte sugen för fem öre på de så jag for på ica och köpte bacon och creme fraiche så ja, de blir pasta soppa igen, *asg*...är helt beroende....och när vi ändå är inne på beroende..


Jag är helt fast för salmiak strong ;D

Jag fick lite presenter av matti i veckan, fast jag fyllt år för 4 månader sen och de är länge kvar till jul ;D

En väska till mobilen och en till kameran ;D I ROSA, gissa om jag vart glad, han är så gullig min älskling!!!


Här hade jag fönat håret ;D haha tyckte de vart så fluffigt och skönt..till och med matti märkte att de va lite annorlunda...


Jag idag, visst såg jag allvarlig ut??!!

Nä nu ska jag inte lägga upp nå mer bilder på kär mej, de är ju inte alla som vill se på mej bara ;D

Älskar dej mattias, du är min måne på nattsvarta himlen...

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0