Skit Lunar

asså jag är arg idag ;D haha eller inte idag men jag blev arg när jag loggade in på lunar och så såg jag att jag hade en komentar på en bild i kollaget, jag kollade och där stode de
H*ra (fast utan *) och jag gick in på hennes sida och där är de massa sex bilder, asså inte sencurerade eller nåt, helt sjukt. Jag blir inte arg för att hon kallade mej för hora utan orsak utan för att lunarstorm låter henne vara kvar, asså medelåldern på lunar är väl ganska lågt, och så finns de sånna, sjukt.
Skrev till lunar att jag va arg och att jag funderade på att bojkotta lunar, så få se om dom ens svarar....

Fick VR idag, och där fanns de en 75 kr rabatt på www.accessora.se och är hittade jag ett läpglans som är stort i usa som alla säger är så jävla bra och sen ett armband i gultläder med ett peace märke, tog gult för att de fanns bara rött eller gult, annars hade jag valt svart ;D
(Japp jag läser VR föresten, är stol över de, haha ;D)

Jo föresten, här för ett tag sen så fick jag massa mail från kamrat.com..där de stog att jag hade gjort ett användar konto(!!!), jag tänkte va fan, asså jag har inte haft en sån på typ 10 år, sammanlag fick jag typ 10 st men när jag fick en sån så loggade jag in på den (eftersom lösen och användarnamn skickas till min mail) och stängde ner den, tillslut så slutade de komma sånna skit mail. Så ett tips, ANVÄND INTE MIN MAIL ;D

Näpp nu ska jag ge mej, ska kolla lite tv och vänta på matti...

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0