Släkt Träd ;D

Jag försöker göra ett litet släkt träd, asså jag vet ju knappt vad alla mina farbröder heter så jag tyckte att de va lite dags. Jag har skriviti upp alla namn och nu skriver jag ner mina kusiner ;D Ska ta hjälp av annette sen.
Sitter och kollar gamla that 70s show ;D De är jätte gamla, typ när eric och donna börjar dejta, de är roligt...

Jag va på kfg i morse, va där kanske en timme sen fick vi göra eget arbete så då fick vi jobba hemma...så jag ska fortsätta skriva mitt cv lite bättre och skriva upp lite jobb i Eskilstuna.
Sen när jag kom hem så la vi oss i sängen och vilade och gissa vad, hehe vi somnade...guuu så skönt de va ;D Matti höll på att komma försent oxå, haha!
Snart kommer han hem, guu vad jag länktar...

Nä nu ska jag kolla vidare på tv men jag uppdaterar senare kanske ;D

Älskar dej min snygging, du betyder allt för mej...

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0