Slö dag

Vaknade 10 över 9 och klädde på mig och satte mej i bilen med freppe och matti till arlanda. Jag somnade efter strängnäs, skönt men huvudvärken kom som ett brev på posten ;D
Sen kom vi hem, for och käkade max burgare och började pyssla med telefoner och sånt.
Har lega och kollat pirate of the carabiean på tv1000, dom har visat alla på raken ;D Nu har vi just käkat pasta soppa så man håller på och storkna, matti ska åka på jobbet om en timme ungefär =( Han har bara sovit i 4 timmar i natt oxå så han gick nu och vila i en timme, de är så jävla trist att han jobbar natt men att han börjar redan kl 20 på sönda kväll är ännu sugigare.
Matti har bytt till sig en w880 som jag kanske ska ta, ska prova den några dagar så får vi se ;D

Imorgon ska jag på arbetsintervju till ett företg jag inte ens kommer ihåg om jag har sökt till, tor att dom ringde till fel person men de va skyddat nr så jag kan inte ringa upp så de är bara att gå dit och kolla.

Sen på tisdag ska jag till "skolan" igen, fniss...

Jag länktar upp idag faktist, till mina kompisar och pappa...men vi får ju se när man får råd att åka upp nästa gång, haha de beror ju på om jag får jobb imorgon eller inte ;D

Älskar dej Matti

Love

Kommentarer
Postat av: jenny

Hejsan Gumman! Vi saknar dig oxå jätte mycket & jag tänker på din mamma & saknar henne gör man. Kramar från jenny & pontus & Hasse

2008-09-09 @ 08:25:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0